Jaké výhody plynou z registrace?

Registrace je nutností pro vytvoření objednávky a registrovaní uživatelé budou moci získat exkluzivní nabídky.

Přišla mi zásilka a objednávka není v pořádku, co mám dělat?

V případě reklamace prosím kontaktujte naši bezplatnou infolinku na 800 200 124.

Jak mohu zboží reklamovat?

V případě reklamace prosím kontaktujte naši bezplatnou infolinku na 800 200 124.

Může objednané zboží od přepravce převzít někdo jiný, když nebudu doma?

Ne, objednané zboží je povinen převzít vždy kupující osobně a předložit dopravci platný doklad totožnosti s fotografií, dle kterého je možné ověřit věk kupujícího.

Lze objednané zboží vrátit?

Ano, do 14 dní je možné zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu. Z hygienických důvodů není možné odstoupit od koupě náplní Logic Compact, u kterých byl jakýmkoli způsobem porušen nebo otevřen celofánový obal. Není možnost odstoupit od koupě zařízení Logic Compact, které již bylo použito nad rámec běžného prohlédnutí a obvyklého vyzkoušení funkčnosti.

Jaké jsou možnosti platby?

Momentálně je platba možná pouze dobírkou. Poplatek za platbu dobírkou je 30 Kč. V nejbližší době bude zprovozněna rovněž platební brána.

Mohu objednávku vyzvednout na kamenné prodejně?

Objednávky bohužel není možné vyzvednout na žádné kamenné prodejně.

Je možné si nechat doručit objednávku i mimo Českou republiku?

Ne, objednávky doručujeme pouze na území ČR.

Kolik stojí doprava?

Doprava skrze přepravní společnost Geis CZ s. r.o. stojí 100 Kč, pokud není uvedeno jinak nebo právě neprobíhá speciální akce.

Jaká přepravní společnost bude objednané zboží doručovat?

Společnost Geis CZ s. r.o.